Så sagolikt det är, att se morgondimman lätta, när mörkret sakta flyr, och att se hur dagen åter gryr

Hej alla där ute! Har inte orkat blogga än idag. Har inte så mycket att berätta heller. Dagen har varit lugn tycker jag. Haft historiaprov - kändes jättebra efteråt. Hade kemilabb som var rolig också (kul och veta va?). Dock så vart jag efter alla andra och de gick innan jag plockat undan efter mig. Sprang ner in i rondellen för att hinna till bussen, hörde något bakom mig och där kom dumma degerforsbussen. Suckar högt och en gubbe som jag mötte skrattade och sa någonting (jag inte minns). Kul att någon har roligt åt någon annans olycka! Tyckte jag dock inte då. Så fick gå till station och vänta där i nästan en halvtimme. Jag som var så glad åt att vi fick sluta tidigare...
Var i stallet som vanligt och skulle ha pluggat nu ikväll för en redovisning imorrn, men tror jag fixar det imorgon bitti, vi får se. Mår himla bra ikväll, gjorde jag inte imorse. Träningsverk har jag också. Hörs någon gång imorrn!

Ha det bra! Kramar! ♥

 

Åh älska!!! Skolavslutningen 2009!! Minnen det. http://www.youtube.com/watch?v=_SH8W2jBb_4



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0