Vilket håll du än går, vilket håll du än går, så följer jag med

Morsning! Halva lördan har redan gått = 1/4 av helgen. Det känns nu inte så himlans bra med tanke på hur mycket jag har tänkt göra. Var iallafall på stan nu på förmiddagen/lunch och fick med mig en deo och en efterlängtad sport-bh, den jag har nu är verkligen kass. Snart ska jag upp till stallet och min sötis, och sedan plugga. Ja, ni läste rätt, plugga. Måste göra lite idag för är borta hela eftermiddan imorgon (antar jag). Ska bli super kul att få träffa er igen tjejer! Är så sugen på att se filmen också iiiihh. Nej, nu ska jag kolla fb och käka vindruvor. Ha det bra!!

 Fin i 9:ans klasströja
 Tacos in my ♥

                                            Kramisar! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0