Sommaren är kort, det mesta regnar bort

Hej på er! Usch vilka tråkiga dagar det har varit idag och igår. Regn, regn, regn, hur mycket regn kan det finnas? Ha fördrivit tiden de senaste timmarna med att se en film, lyssnat på taylor swift och läst bloggar, men det hjälper inte. Har inte haft såhär tråkigt på länge!
Iallafall, idag har jag "jobbat", jag och en annan har kommit på en riktigt bra idé till ett företag, och så har jag käkat lunch med Visan på donkis. Har saknat henne så det var kul! Sedan kom pappa och hämtade mig, för det regnade och så körde jag oss hem. Inte ett enda stopp idag heller (stolt), dock så höll jag på att köra på en långtradare och kunde själv ha blivit påkörd - mindre bra!
Minns inte vad jag gjorde igår alls mer än jobbade och var i stallet. Det regnade som sjutton iallafall så var dyblöt när jag cyklade på morgonen för hann inte få på mig regnbyxor, så det kan bli! Jo, vi beställde äntligen satc-boxen och så fördrev jag kvällen med lite film.
 
Nu ska jag fortsätta tråka, eller göra lite nytta kanske! Ikväll blire allsång på skansen och morden i midsomer!
 
 Vill ha sol & värme nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0