Dagens fail

Haha blir så trött på mig själv ibland! Dagens träning blev på Davids i Karlskoga istället för vanliga gymmet, just för att jag ville köra löpintervaller idag. Körde på "10" och det kändes ganska bra, trodde ju att jag sprang i 10 km/h vilket var meningen. MEN så började jag fundera lite, både på just då men mest på vägen hem. Löpbandet räknade ju i miles och det stod mph istället för km/h. Haha så när jag trodde att jag stod där och kutade på i 10 km/h sprang jag igentligen i 10 mph (miles per hour) vilket motsvarar drygt 16 km/h. Och i intervallerna (orkade inte så många efter "uppvärmningskvarten", hur konstigt?) hamnade min hastighet upp mot 22-24 km/h utan att jag fattade. Jag är inte alls van vid löpning och har inte den bästa konditionen. Inte så konstigt att min mage vältrade sig minst 100 ggr när jag körde intervall-utmaningen för några veckor sen då. Åh så dum!! Men får tänka att jag nog förbrände lite extra haha. Nu har jag iallafall gjort mig en omvandlingslista som jag ska ha med mig varje gång så jag vet vad jag springer i...(Y)
 
Annars har min dag rullat på rätt fint, avklarade cykel-situps-utmaningen förut *nöjd* och nu tänkte jag sätta mig och se lite oth innan jag tar natten. Två dagar kvar innan skolan börjar och imorrn har jag en hel del att göra så får inte försova mig! 
 
Blev så glad när jag såg att antalet besökare hade ökat så DUBBELKRAM idag! ♥
 
Det på tallriken vore inga fel just nu! Får bli lite melon till oth :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0