Oinspirerad

Under de senaste dagarna har jag råkat på en gullig liten förkylning och jag tyckte inte bloggen och ni därute skulle behöva bli dränkta i min negativitet (att jag inte kan träna eller bada i det härliga vädret). Men för informationens skull så har jag inte gjort så mer i helgen än bättrat på brännan och varit uppe hos min goa och sociala häst. Puss på henne ♥ Försöker iallafall att hålla mig så still som möjligt för att komma igång med träningen så snabbt som möjligt. Det är ju hela (nästan) mitt liv ju!!
 
Idag la Ida Warg ut denna veckans utmaning på sin blogg. Denna gång ska man göra minst 20 min morgonyoga (inna skola/jobb) varje dag/morgon. Ni hittar hennes blogg och inlägget här. Personligen ska jag inte vara med denhär veckan då jag är extremt morgontrött och inte skulle hinna hehe, så det är bara och avstå direkt. Synd och skam men men! Hoppas ni hänger på iallafall!
 
Nu ska jag surfa runt på lite annat och sen fixa mig för natten. Två design- och en produktutvecklingsklass på schemat imorgon - kämpa Anna!! KRAMAR TILL ER ♥
 
 Jag lovar att börja foto lite mer/oftare/flitigare/för-omväxlingens-skull
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0