Söndag=soldag=stämmer

Sorri för dålig uppdatering, men jag har inte hunnit med det (dålig ursäkt). Jag gjorde inte mycket igår mer än gymmade, var i stallet, låg lite i solen och tittade OTH (ku
l lördag osv) och det var SKÖNT !
 
Idag gick jag upp halv 1 (!!) så min dag har knappt börjat än. Jag har iallafall hunnit med ett skönt pass på gymmet, har dock träningsvärk sedan igår haha! Tänkte sticka upp och pussa på min lilla häst också ifall någon av bilarna är hemma, orkar inte cykla just nu. Sedan blir det nog en lugn söndagkväll. Imorrn vill jag upp tidigt, är så träligt att gå upp sent och inte få ut så mycket av dagen!
 
Gårdagens ben pass: 
 
Superset 1: 10 utfall + 10 knäböj x5
 
Superset 2: 10 raka marklyft + 10 tåhävningar x5
 
Benspark 10 reps x5
 
Bencurl 10reps x5
 
Jag vilade ca 1-2 min (hade inget tidtagarur) mellan alla set och övningar. Kan lova att det kändes idag när jag körde knäböj och benspark (i det vanliga schemat) igen.
 

Har inget mer och säga så vi hörs när vi hörs! KRAMAR ♥
 
Oldie from Gothenburg


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0