Mäss-lördag

Hej på er! Idag har jag varit på Mini-UF-mässa i Örebro. Det var faktiskt kul och man fick träffa folk och så, men tråkigt nog fick jag INGENTING sålt idag heller. Sååå tråkigt för så hemska tycker inte jag att min armband är! Dessutom tjänade företagen på båda sidor flera hundra kronor var så det gör min situation ännu tråkigare. Får trösta mig med att det troligen (vad jag såg iallafall) inte var någon som köpte hos någon av de (2?) andra armbandsförsäljarna, trots att de inte hade pärlor. 
Trots nederlaget på försäljningsfronten så lämnade jag ut totalt runt 25 visitkort på tre timmar, så nu ska jag försöka fixa till min hemsida. Den är inte fixad på sjukt länge, och jag vill inte förlora min apotentiella kunder på grund av det!
Senare ska jag iväg och titta på mina kömpisar som dansar inte det vietnamesiska nyåret (tror jag att det var) och sen åker jag inte till min pojk och myser med honom, till Melodifestivalen hoppas jag på! Blir en bra kväll det!
 
Ha det bra tills vi hörs igen! Kramar ♥
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0