Örebro

Hejsan fina bloggläsare! Bättre sent än aldrig med ett blogginlägg eller hur? Idag blev det en tripp till Marieberg för mig, lillsyrran och mamma. Vi var där i drygt 7 timmar men jag kom hem med 1 enda plagg och totalt 3 saker. Ytterst starkt jobbat av mig tycker jag! Är sjukt snål av mig haha! Har annars inte gjort något annat än det och varit i stallet. Käkade lite mat i soffan och såg på TV en stund och nu så har jag suttit och pluggat matte en liten stund. Har ingen fritid längre... Men imorrn ska jag till gymmet och köra lite. Har längtat typ hela dagen, älskar att träna!
Nu ska jag gå och fixa mig för natten. Kramar!! ♥
 
Lite bilder från idag
Mina köp idag: Klämma med snodd - H&M / Pincett - Kicks / Tubtopp - Gina Tricot
Inget Marieberg utan fika på Expresso House. Älskar deras varma choklad, mumma!
Älskade detta linne! Fanns ett kvar, i min storlek, MEN hade ett hål i spetsen. Så himla synd!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0