Toppar och dalar

Fick en plötslig impuls att gå in på playbutiken i telefonen och kolla efter en app för blogg.se (vill ju kunna blogga från telefonen). Förut har det inte funnits det men det hade tydligen kommit en tidigare i år. Blev glad i en sekund ungefär, för enligt kommentarerna suger den... Men jag ska nog ladda ner den ändå och testa själv. Min telefon är lite udda så då borde det ju funka ihop? Få inte ens upp nya meddelanden i "nyhetsfältet" längre. Har lust att lämna in den, men vet inte vart jag har gömt kvittot dock.
 
Annars har dagen varit rätt bra idag. Började 11.05 (när alla andra går på lunch typ) så fick mig allt en härlig sovmorgon! Efter skolan blev det av till gymmet och enligt det tillförlitliga uret var jag där i 2 hela timmar. Körde inte tuffare än vanligt på något sätt, utan körde det jag skulle göra och det tog den tid det tog! Är ganska nöjd, speciellt med benen. Har ont i axlarna, ett resultat på träningsvärk sen i onsdags och att ha burit tung träningsväska nästan varje dag utan axelrem.
Sedan så spännde jag axlerna lite grann (troligen på grund av ovanstående) och övre delen av ryggen när jag gjorde en bicepsövning och en tricepsövning. Och nu känns det i nedre delen av ryggen fastän jag försökte göra knäböjen försiktigt, om det ens var på grund av dom! Jag vet inte om det är endast på grund av felgjorda övningar som jag känner mig konstig i ryggen, jag tror att min rygg är väldigt klen också. Måste träna upp den! Det är därför en del har sagt åt mig att träna mage. Vill så himla gärna träffa en PT som säger åt mig hur jag ska göra en del övningar rätt och som säger till när det ser rätt ut. Bara ett tillfälle skulle säkert räcka hur bra som helst!
 
Slut på träningsprat. Nu ska jag strax äta och sen ta en välförtjänt dusch! Kramar ♥
 
~Me after training~
Mobilkameran samarbetade inte idag så bilden blev suddigare än suddigast. Ni får stå ut ändå!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0