Fast det kommer blåsa upp till storm, står jag där jag alltid stått. Jag stryker bort en ensam tår och du vänder dig om och går

Hejsan svejsan fallerallera!
 
Är så trött så det finns inte. Orkar inte göra någonting, hjärnan har sommarlov under dagarna i skolan känns det som. Men kämpa på Anna, baraknappa 9 månader kvar! På måndag/tisdag är det drop-in-provning för studentmössor/kläder och nu ansöker de om folk till balkommiten (stavning?). Sakta med säker går vi iallafall mot skolans slut, kommer bli så sjukt kul - TE3 tjalalalala woopwoop liksom! 
 
Idag har det varit en seg dag. Morgonen började med idrott och det kändes faktiskt riktigt skoj idag men resten var riktig seg, tur jag har kömpisar att skratta igenom dagen med, löve ya! Efter skolan tog jag en promenix med mamma och sötishästen och sen blev det en tur till gymmet med ett biceps/triceps-pass (ja jag ändrade mig under dagen) som kändes grymt bra faktiskt. Har förhoppningsvis träniingsvärk imorgon och så längtar jag så mycket efter dagen då jag orkar göra en chin (/chins?) med egen vikt - villvillvillNU.
 
Nu måste jag dock plugga matte, annars hamnar jag efter. Hörs imorgon, kramis! ♥
 
 
Stor favorit just nu!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0