And so she built an army, with all her friends, all prepared to fight til the bitter end

Munter? Jajemen! Not... Har varit på dåligt humör och vet inte varför. Kan vara på grund av att jag drömde om en person jag inte vill tänka på... Idag har jag varit nere på stan och lämnat in mina glasögon som gick sönder på julafton och lånat lite gitarrböcker och dvd:er och så, så nu blir det att träna till farfars 80årskalas, wihoo! Har nu kollat bloggar och ska snart hoppa in i duschen och sen blir det kolla gitarrdvd:erna och en film tror jag. Imorrn ska jag hälsa på Örebro!

Ha det fint! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0