Hon är grejen värsta grymma tjejen

Har spelat på bingolotto TVÅ gånger i mitt liv, i fredags och idag, och vunnit båda gångerna! Tror jag är ett sånt här luckchild eller nåt! Den här gången blev det en ny bingolott, men eftersom min spellott egentligen var pappas så får han skrapa den nya. Dock så går det på sjuan och vi har inte den kanalen... Nej, nu blir det sova för min del för imorrn blir det stan. Har hört att min favvomobil har ett bra pris på telia just nu...

                                                                 
                                                                     Puss & Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0