Mini-julafton

Är nyduschad och härlig nu sedan allihopa åkt. Fick ett duschkräm-bodylotion-parfym-kit och 500 kr. Inte illa! Är just nu väldigt sugen på att lägga mig i sängen och slå på en film. Ska nog göra det, Narnia häxan och lejonet blir det. Tröttnar aldrig på de filmerna, klassiker som de är enligt mig. Likaså Astrid Lindgren och Disney. De går aldrig ur tid som man brukar säga! Ska kolla igenom lite andra bloggar först bara, kuljul.

Ha det bäst!

 
Nya tröjan; mörkblå med röda och vita prickar-149:- på H&M, fanns i grå också med rosa prickar eller något oxå.

  Min fina kusin och jag förut.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0