Trött

Beskriver mitt tillstånd just nu! Kunde inte sova inatt och vaknade med ont i huvudet och så skulle jag ju in till örebro också. Vi var där 7-8 timmar typ, åkte hemifrån halv 10-10 och kom hem nästan halv 8. Längsta shoppingtur jag har tagit tror jag haha! Blev några bra saker iallafall. Dock inte en bok från filmteamet bakom harry potter (:'(), sex&the city-boxen med alla säsonger (som jag velat ha jättelänge) och mobilen som jag velat ha länge och som nu var nedsänkt i pris. Fick dock reda på att den inte fanns i svart längre utan bara i rött och att erbjudandet gick ut 8 idag alltså för 25 min sen. Hade bara tänkt se den och sedan åka tillbaka en annan dag med pappi, men så blir det ju inte nu. Aja sånt händer! "Man ska inte gråta  föör spilld mjölk", som man säger! Nu blir det kvällsmat och film tror jag, ska titta upp lite grejer på datorn först.

Här kommer det jag köpte!


Svart flätat läderskärp - Lindex (99:-)
Mascara Maybelline (lift-up?!) - i mitt fall Lindex (145:-)
Ögonfransböjare - Kicks (48:-)

T-shirt - Cubus (49:- tror jag...)

Svart kort kofta - Gina Tricot (199:-)

Beige/vitrandig tröja - Gina Tricot (99:-)

HA'T GÖTT!!! Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0