Uppesittarkväll

Ja det är ju precis vad det är ikväll. Blir filmen the holiday och bingolotto med familjen för min del, har aldrig  spelat det så ville testa haha!
Har hunnit med hur mycket som helst idag känns det som, men ändå inget alls. Vaknade 12 och fick panik för att jag inte var klar med alla julklappar så drog ner på stan. Fick skjuts så slapp tänka på busstiderna, gött! Hann med 8 affärer på 1,5 timme typ. Rekord för mig, är 1 timme i en affär i vanliga fall. Aja hittade det jag skulle iallafall. Sedan åkte jag hem och åt i en halvtimme typ och drog sedan till stallet. Har varit hemma i två timmar nu typ och hunnit både duscha och tvätta håret, slått in julklappar och sett på julkalendern. Känns bra!
Nu ska jag titta gårdagens julkalenderavsnitt som jag missade, kolla bloggar, måla naglarna, fläta håret och sedan äta pannkakor som jag skulle ha gjort men som pappa var snäll att göra. Tack pappi! <3

Ha det bra och ha en god jul om jag inte hinner uppdatera något i morgon fm!! PUSS & KRAM!!!

Mina fina paintbilder! <3 Ni älskar dom...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0