All I need is you

Hellu trogna läsare!

Trots att jag är trött och egentligen inte orkar skriva något inlägg så gör jag det ändå, det skulle kännas bäst liksom. Idag har det varit en bra dag faktiskt (:D). Är glad och så vidare. För tillfälelt är jag dödligt uttråkad, inte ens facebook kan rädda mig och då är det verkligen inte okej!

Missade bussen hem från skolan idag, så skulle gå och ta nästa men missade den också, gick för att ta en annan linje men den hade gått 4 minuter tidigare (arghh), gick till ännu en linje, som då inte skulle komma förens efter 25 minuter. Då bestämde jag mig för att gå. Ingen bra idé i converse!! Var hemma ??:36, hade jag tagit bussen 30 hade jag varit hemma typ prick eller nåt så det var nog ett bra val jag gjorde. Lite motion på köpet också!!

Har hälsat på min sötis uppe istället också. Min gosis, hon lyser upp min värld! ♥

Imorgon blir det stan och inhandla lite saker + att pappi och jag skulle på dendär motormässan på torget också! Ha det bra så hörs vi imöra.



Ni gör också livet värt och leva! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0