Make it count

Fina ord - make it count... som jag helt håller med om, gör allting så det räknas. Dessa ord kommer ifrån någon/några repliker ifrån filmen Titanic som jag nyss såg klart på med familjen. En riktig mysvalborg blev det trots allt. Först blev sång för mig och spel för Karin på Björkborn och vi såg brasan (som brann ganska så dåligt men ändå). Och det regnade inte där borta, HALLELUJAH!!!!!

Idag har jag inte gjort så mycket, vaknade runt halv 10-10 och drog på zumba vid 11 på Aero Träningscenter med två andra, sedan hämtade jag Vi's fysikövningsbok eftersom jag glömde min i skolan. Sedan åt jag och åkte till stallet, vilket gjorde att jag blev sen till Björkborn men det gjorde ingenting (hehe).

Imorrn har jag lite planer men vi får se hur det blir. Sista april idag förresten! Nu ska jag SOVA! Godnatt folket ♥

Stod så nära att jag kände värmen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0