One day I caught myself smiling for no reason, then I realized I was thinking of you

Idag har jag kännt av träningsvärken från gårdagens springtur, fysjutton säger jag bara. Ska aldrig mer glömma bort att stretcha!! Konstigt nog känner jag mig väldigt sugen på en springtur iallfalla, för att springa bort det onda på något sätt liksom. Måste komma iform nu faktiskt, annars kommer jag inte orka ens halva skoljoggen, den är hela 9 KILOMETER!!
Ska sätta mig nu ikväll och skriva upp ett träninsschema, det är nog välbehövligt. Idag tog jag en ridtur så det fick väl vara dagens träning haha.

Gjorde som alla andra Sveriges ettor nationella uppsatsen idag. Lyckades faktiskt hålla mitt löfte från igår. Skrev i 1 timme och 30-35 (vet inte inte riktigt när jag började skriva) minuter. Vart riktigt nöjd med det jag skrev också, töpp! Sedan hade jag hål i 2,5 timmar så jag, Kristin, Vi och Thanh drog pizzerian istället för att äta skolans soppa. Mycket bättre!!

Nu har jag ingenting att göra alls, går nog och fixar det där schemat och hoppas på en tidig kväll för en gång skull!

KRAMAR

 gillar dessa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0