2. Bloggar jag läser

Okej, såhär är det... jag läser en hel del bloggar, de flesta är av personer härifrån Karlskoga och Degerfors, men inte alla varje dag. En del går jag bara in på när jag känner för att läsa lite annat. Läser någon "stor" blogg ibland också, men inte ofta. Det känns inte alltid lika kul att läsa en större blogg som att läsa en mindre som är skriven av någon som man vet vem det är/känner och bor i samma område. Jag vet inte, men det känns liksom mer nära en själv på något sätt, man kan relatera till det de skriver om, eftersom det troligen är ganska likt ens eget liv och vardag och så. Tänker inte skriva alla bloggarna här, men de här nedan tittar jag in på och läser varje eller med någon/några dagar imellan vanligtvis!
 
elinfelicias.blogg.se
 
bylisas.devote.se
 
jessicafebring.devote.se
 
fridaastenlund.devote.se
 
amandaniinikivi.devote.se
 
idaaerikssoon.devote.se
 
rrebeccahane.devote.se
 
juliafinnstrom.devote.se
 
jjuliahahne.devote.se
 
believed.devote.se
 
juliavalekwarnqvist.devote.se
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0