Det är för oss solen går upp, lyser som guld för kärlekens skull, solen går upp så oskuldsfull, lyser på oss för kärlekens skull

Godmorgon!! Himla fint väder ute idag, hoppas det håller i sig. Igår morse var det ju också fint men det gick ju över i rent skitväder om jag ska använda fina ord. Det återstår att se vad som händer, vi väntar med spänning (typ). Är övertrött, vaknade för en timme sen, la mig halv 11 och sov till tio i 9 = inte normalt för mig på ett lov. Nu är jag en gladis person, sa ju igår att jag skulle vakna glad!! Nu ska jag se på Lejonkungen 1 och vakna.

Ha't bra! Kramisar! ♥

 Dagens frukost....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0