Remember yesterday, live today and dream about tomorrow!

Goddagens! Eller godkväll kanske man säger vid den här tiden?! Ahja söndag är det iallafall och jag har ångest inför skolan imorgon. Brukar sportlovet gå så här fort? Kan inte jag minnas. Har aldrig (tror jag) önskat mig mer lov någonsin än jag gör just nu. Är inte utvilad ett dugg. Dessutom vet jag vad jag har framför mig innan påsklovet; kursprov i matte, engelskaprov (är sämst på engelska) och ett FN-rollspel. Usch usch usch, längtar redan till påsk!!!

Vad har jag gjort idag då? Pluggat faktiskt och varit i stallet. Drog mig på isen, inte så skoj, och det knäckte till i nacken och så tog jag emot mig med handen (ajaj!), skrattade gjorde jag också men vet inte varför när det gjorde så ont?! Det slutade med att lillfingret domnade bort och hela handen värkte så in i skogen, stod och bet ihop och tryckte ihop den för att det inte skulle göra så ont. Sedan svullnade fingrarna i vanten, men det har typ gått bort nu. Kommer däremot ha ont i skinkan imorrn haha.

Nej nu ska jag göra fruktsallad och mysa framför wallander. Ha en bra söndagskväll!! ♥


Jättedålig bild, men det är som en bula på vänsterfingret och det var det svullna typ.

Kramisar! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0