Some die young, but you better hold on, so many things I need to say to you

Hej i stugan! Blev ingen bloggning igår sorry för det, men hade inte ork och lust till det då. Det hände lite saker under dagen igår (dock bra saker) som jag var tvungen att smälta och så, men det är saker jag vill hålla privat. Men kan ju berätta att duktiga jag tog hem en bok förra veckan som vi skulle ha läst ett antal sidor i till idag, men jag hann inte läsa någonting så jag tog med den till skolan igår för att läsa lite i den då. Jag hann inte det heller. Tror ni jag tog med den hem igår för att läsa hemma då? Självklart inte. Så jag la mig tidigt, för en gångs skull, och åkte till skolan nästan två och en halv timme innan jag började. Sprang till bussen gjorde jag också och hann upp till hållplatsen när den var 50 meter ifrån. Well done Anna!!! Får börja skärpa mig lite tror jag.
Nej nu ska syrran snart få datorn. Själv ska jag fika och titta Harry Potter, det är länge sedan nu och borde plugga också - historiaprov, hemprov i kemi och stor fysikläxa till torsdag... Ska försöka tagga till friluftsdagen imorrn också - ångrar så hääääär mycket att jag valde easy-line. Zumba är kul, men orkar inte easy-line. Skulle ha valt boda borg med killarna. De andra två tjejerna får pigga upp mig!

Himla långt inlägg det här, usch! Ha det bra, kramisar! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0