Every person is uniq, in a good way

Hellu på er! Kom för en dryg halvtimme sen hem från skolan och har precis fikat. Kristin och jag stressade som 17 till bussen efter skolan och visst katten kom den inte 5 över som den skulle. Seg dag idag, har gäspat mest hela tiden känner jag. Fick in lite rim där, snitsigt! Eller så är jag bara övertrött. Nu ska jag kolla Blue Water High Säsong 2 på youtube och kolla i Ef-kataloger som jag beställde i somras och fick nu (y . Vid 5 blir det av till stallet och sköta om ponnybusen! Sedan får vi se vad jag hittar på.

Ha en bra måndagseftermiddag! Kramar ♥

 (lite snö har vi allt iallafall)

 - såg ut ungefär så här idag


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0