Hej alla fans...

... brukar Rosa säga i Livet Enligt Rosa, det bara dök upp i huvudet sådär. Såg på det när jag var yngre om ni undrar. Ingen idé att stressa har redan missat kvart över-bussen så antingen börjar jag att gå vid halv sådär eller så väntar jag på strömtorpsbussen vid tjugo i. Den får bara inte vara sen för Lindesbergsbussen går prick 8. Ja, ni läste rätt, Lindesberg ska jag till idag med minn klass, teknikettan, och industriettan på TC-kampen (TeknikCollege-kampen). Tjoho roligt roligt, vi slipper lektioner mellan 8 och 4 idag iallafall så klagar inte.

Nej nu ska jag äta klart frukosten - ska försöka ta några bilder under dagen idag.



                                             Kramar! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0