Hey soul sister, ain't that mister on the radio

Tråkar lite just nu. Harry Potter och dödsrelikerna del 1 är nu färdigsedd och imorgon morgon blir det del 2! Älskar Harry Potter!!!! Sedan far jag med bussen hem till kära Karlskoga igen.

Jag har tagit mig en liten funderare nu ikväll. Eller stor egentligen. Jag tycker min blogg är lite (väldigt) tråkig. Någon som har förslag på vad jag kan skriva om? (Kommentera!) Jag tycker om så mycket saker och när jag ser någon hålla på med någonting kul vill jag också göra det. Det skulle fylla ett A4 att skriva ner alla saker jag tycker om att hålla på med. Men nog tjatat om det nu.

Ska gå tillbaka till mysfilten i myssoffan nu! Hörs imorgon.

                                             
 Love

                            Pasta (t.v) & Mysli



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0