Morning!

Kom att tänka på filmen Morning Glory när jag skrev rubriken --> den är inte sevärd = inte så bra. Fast alla kan ju inte tycka som jag.

Sitter som bäst och äter frukost och tänker över det faktum att jag sitter och skriver ett inlägg här innan skolan. Det är ett under. Tiden brukar bara försvinna på morgonen för mig. Har lite beslutsångest över dagens klädsel också. Ett par jeans men 3 olika tröjor. Borde inte vara så svårt att bara ta någon, men någon därute kanske vet
hur det brukar vara med beslutsångest?

1. 2.  3.

                                               Kramisar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0