My mind forgets to remind me, you're a bad idea!

Har ingenting och göra så tänkte skriva lite här, men jag vet inte vad. Bra uträknat Anna! Tror jag ska gå och lägga mig, imorrn tänkte jag ragga jobb lite sådär om jag orkar. Vill verkligen ha ett extrajobb för då lär jag mig både ta ansvar, jag tjänar ett flertal svenska riksdaler och jag får erfarenhet inför vad jag ska jobba som när jag blir stor, om jag nu inte orkar med univesitetet... Det låter väl bra? Bara och hoppas på att cheferna jag frågar tycker detsamma. Eller så är det bara och glömma allt, är ju bara 16 år trots allt. Dock en 16-åring med drömmar och visioner.
Nej nu gör jag mig i ordning och sova. Kände bara för att skriva av mig lite. Ouups glömde att titta veckans avsnitt av Elsas Värld, blir att titta det nu!

 Från i eftermiddags

Godnatt! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0