TvåTusenElva

Tänkte ta lite klassiska frågor precis som alla andra och svara på. Enjoy!

Hade du några nyårslöften förra året? Börja träna mer, sluta svära och godislöfte. Började mitt godislöfte i augusti dock.

Vilka är dina mest speciella minnen från året? Har mycket minnen. Skolavslutningen, Strömstad, disneyshow, började gymnasiet, Hjo, Velinga kyrka och lucia är det jag minns bäst!

Vilka låtar är 2011 för dig? Finns så många ju! Här kommer några iallafall
Adele - Rolling in the deep, Someone like you, Set fire to the rain
Chris  Medina - What are words
Lady Antebellum - Just a kiss
Takida - You learn
Robyn - Time machine, Indestructible
Rihanna - California Kingbed
Veronica Maggio - Jag kommer och Satan i Gatan
Tove Styrke - Call my name
Eric Saade - Popular
The moniker - Oh my god
Nickelback - We can stand together
Moa Lignell - When I held ya

Vad är den bästa present du gett bort/fått? Bästa jag fått är nog gitarren faktiskt! Bäst jag gett bort vet jag inte, men att ge pappa en kalender var kul!

Har det hänt något som gjort dig ledsen eller arg? Alla är ju ledsna och arga ibland.

Har det hänt något som gjort dig extra glad? När jag fick veta att mamma anmält mig till uttagning till Karlskoga Lucia.

Finns det något du har ångest över? Nej inte direkt.

Är det något du önskar att du hade gjort? Är tidsoptimist så har väldigt många planer för nästa år istället! (alltså i år!)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0