FöretagareN

Hejsan hoppsan, ja det känns verkligen som att jag är en riktig företagare. Är verkligen mycket jobb bara med ett sådant här "litet" sommarlovsföretag. Nu är bilderna iallafall uppladdade på facebook och imorgon även på hemsidan. Bara att klicka in och kolla! BELLA SIGNORA!

Vad har jag annars gjort idag då? "Jobbade" = idag hade vi presentationer inför våra (typ lärare) och en av deras arbetskamrater på UF och två från kommunen och så hade vi lektion i att sälja. Intressant faktiskt! Sedan blev vi bjudna på lunch av kommun, för att vi är de första som gör dethär, på strandkanten och där satt vi några länge och pratade. Sedan gjorde jag pappa sällskap till hans jobb och senare var jag lite med Kristin. Sist men inte minst var jag i stallet - övningskörde till och från och vi slutade i soffan framför sex and the city med jordgubbar. Vilken dag!

Märks verkligen att den svenska sommaren är här. Iskallt, regn och blåst ena dagen och ibland, som idag, 25 plus utan vind. Men jag klagar inte på värmen, så länge solen är framme så man kan sitta i den. Varmt, kvalmigt, molnigt är ingen hit!

Ahja, sov gott allihop, KRAMAR!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0