Jag vet att det är svårt, över telefon. Men när jag har dig nära, vill du därifrån.

Halloj alla människor! Har gått och blivit depp igen, vet inte vad jag ska göra. Snart ska jag gå och se på några tv-serier och hoppas att jag blir glad av dom. Imorrn är det skola igen, tror faktiskt vi ska få reda på resultaten på matteprovet då, han visste inte om de skulle hinna rätta. Men hoppas går ju! Har tränat nu på kvällskvisten, känns jätteskönt. Älskar känslan efter träning ♥

                                                  Kramisar! ♥

Är inte sur (mest trött) fast det ser ut så, alla andra bilder blev suddiga eller så.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0