Men are like...Snowstorms. You never know when he's coming, how many inches you'll get, or how long he will last.

Dagen har i stort sett varit toppen! Tog en springtur i em, först långa Agd-varvet utan att stanna och sedan väntade jag typ 10-15 minuter eller något och sprang det lilla varvet också. Det lilla är nästan värre än det stora, tycker jag, för det är många långa ner-upp backar nästan hela tiden. Mådde lite illa i slutet men det var det värt nu efteråt!

Nu ikväll har vi startat grillen för i år, körv blev det! Tyckte jag kände smaken av sommar littegrann där. Har suttit i en timme nu och försökt få in alla fysik-formler i huvudet, det går sisådär. Får hoppas på det bästa imorgon! Prov 8.10 på morgonen...

Nu ska jag gå och fixa mig för natten, ni får ha det så gött så hörs vi imorgon! ♥

 </3 - gammal bild


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0