You are somebody's reason to smile

Hej och godkväll fina ni! Har inte så mycket att säga om min dag. Det har varit en vanlig torsdag helt enkelt, varit i skolan och i stallet, you know. Fick sluta halv 3 istället för tio i 4, för att vi i min grupp tyckte vi kunde göra kemirepetitionen hemma, så då gick jag och frågade om det åt oss! Duktigt tycker jag! Nu ska jag gå och fixa mig för lite sömn tror jag, höll precis på att somna i soffan framför tv:n - inte bra.

Tror inte jag uppdaterar mer ikväll så vi hörs imorgon! ♥


Hatar vädret förresten, regnet får min lugg att sticka iväg åt alla möjliga håll :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0