Helgen

Dålig uppdatering under helgen, har haft fullt upp! Vaknade upp hos Max i lördags, hade världens bästa morgon. Har nog aldrig vaknat upp nån gång och mått så bra. Kärlek till min pojk Igår vaknade jag också upp med min fina. Vid lunch drog jag hem, käkade lite och bara tog det lugnt. Har inte gjortdet på hela livet så det behövdes! När det började mörkna åkte jag, mamma, syster och mormor upp till östra kyrkogården och tände lite ljus vid minnesölunden. Jag skippade träningen och hade myskväll framför solsidan och grey's anatomy istället. Kändes perfekt!
Idag var det skola igen, rakt på liksom. Fick reda på att jag klarade matteprovet och lämnade in novellen till novelltävlingen, så nu känns det bra. Sitter just nu och väntar på 502:an så snart åker jag in till Degerfors och umgås lite med min pojk när han har tränat klart. Med honom mår jag bra.

Nu blev detta ett långt inlägg men så blir det ibland! Kramkram
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0