Du kan inte båda äta kakan och ha den kvar

Det mesta av onsdagen är över, känns skönt! Idag har jag precis som vanligt varit i skolan, det kändes som den mest ovärda dagen någonsin. 4 lektioner totalt, varav ena fick jag öva på redovisningen till lektionen efter (i brist på annat) men så hann jag inte redovisa iallafall så det var rätt så onödigt. Men så kan det bli! Har även hunnit träna; ena gången på idrotten i skolans gym och andra gången nere på DAK. Känns OXÅ skönt, fast jag kommer nog vakna med träningsverk imorrn känns det om nu!
Nu sitter jag och har precis börjat med en outhärdlig tråkig uppsats i engelskan till imorgon som typ ingen annan heller har börjat med. En artikel om 3 viktiga uppfinningar....tur att den bara behövde vara 1 sida!
Ska avsluta inlägget med att vara positiv igen: jag längtar tills på fredag för då ska jag träna igen! Pump för 1a gången på 5-6 veckor - lycka på hög nivå! Lycka på hög nivå är oxå de senaste dagarnas underbara väder! Imorrn åker vårjackan på helt klart!
 
Nu ska jag fixa klart min uppsatssida så jag kan slå på en film. Sovmorgon imorgon, ÄVEN DET väldigt skönt! Kram & godnatt ♥
 
534765_497134647012932_1946650249_n_large
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0