Veckans Utmaning är UTFALL

Hejsan på er! Ber om ursäkt för dålig bloggning igår men det hanns inte med! Och av den anledningen hann jag inte heller lägga upp här på bloggen att jag är med i Ida Wargs utmaning (sök på eller bläddra ner till "Veckans Utmaning - Forma rumpan") även denna vecka; att göra totalt 500 utfall. Utfall är ju faktiskt en av mina favoritövningar också, så nu kör vi hårt mina vänner! Go hard or go home! Ikväll blir det första omgången när jag kör mitt ben/rumpa-pass (hade träningsvärk i 3 dagar efteråt). Nu ska jag sticka iväg till Örebruu på lite äventyr, men det kommer troligtvis upp ett lite annorlunda inlägg (för att vara mig) lite senare! KRAM ♥
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0