GOTT NYTT 2014 !!!!

Börjar med att önska er ett gott nytt år för annars kommer jag att glömma det i slutet, så GOTT NYTT ÅR PÅ ER ALLA !
 

Sitter just nu och tar det lugnt men ska strax ta mig något att äta. Sen ska jag fixa mig och så kommer Kristin lite senare! Ingenting är spikat för kvällen så vi har ingen aning om vart vi hamnar - får bli en överraskning! Men kul ska vi ha, känner på mig att det kommer att bli en riktigt bra kväll/natt och jag längtar så mycket till det nya året!! Nytt år och ny start - det kunde inte komma mer lägligt. Har hänt massor av saker 2013 och helt ärligt så har det nog varit det jobbigaste året i mitt liv. Men samtidigt är det nog det här året som har haft flest guldklimpar också så det har inte varit ett dåligt år i sig. Bara lärorikt egentligen. Har lärt känna mig själv lite mer och bättre tror jag. Men 2014 ska bli bättre och kommer att bli bättre! Studenten där borta i juni känns plötsligt inte så långt borta längre och har dessutom en hel del förväntningar på annat och andra personer med!
 
Mitt enda nyårslöfte för 2014 är att göra allt jag gör med glädje och för att jag vill! Ta alla chanser jag får och göra det jag vill, mår bra av och blir glad av. Inte hålla tillbaka någonting utan leva mitt liv precis som jag vill leva det! Våga ta risker men inte göra någonting dumt. " You only live once, but if you do it right, once is enough." True stuff. Tror ni förstår vad jag menar.
 
Hoppas ni ta vara på årets sista kväll och inte ser tillbaka på året och bara ser det negativa. Det finns alltid något positivt att vara stolt över och imorgon är det dags för nya mål! (Haha nu låter jag som en riktig flummig krönikör...)
 

Stora nyårskramar på er alla !!! ♥
 
Untitled
 
Untitled
(ph; weheartit) 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0