Livet deluxe

Hejsan på er! Ingen uppdatering igår för jag var inte hemma någonting. Jag vaknade, gjorde iordning mig och åkte ner till Mariestad, och kom inte hem förrän typ 5 i eftermiddags. När vi "landat" och så åkte jag och pappa iväg till gymmet. Jag sprang min första mil någonsin - utan att få ont i benhinnorna - med stigande fart och är HUR NÖJD SOM HELST. Denna toppenvecka kunde inte ha slutat bättre!! Och eftersom det var sista konditonspasset för året så det kunde heller inte ha blivit ett bättre sista-pass. Ibland stämemr allting bara - så jä*** gött !!
 
Är dessutom galet taggad för studentresan i juni! Min faster och jag satt och pratade mycket om det och så för hon hade tydligen varit där för drygt 20 år sen så det var kul att hon sa det hon visste! Meeeen det gjorde bara mig mer sugen på att åka.just.NU haha!
 
Just nu är jag lite uttråkad, vill inte se nån film så det blir nog lyssna på lite mer musik och sen dejta kudden! Imorrn ska jag och mina vännor besöka lilla karlstad och se om det verkligen är så mycket bättre än örebro som vissa tror! Har inte varit inne i karlstad centrum på säkert 10 år. Bara i färjestadområdet, universitetet, hööks, bergvik/ikea och vid löfbergslila-arenan. Så vi hoppas på att det finns några rea-fynd kvar i affärerna... 
 
just enjoy life ❤
i want that :( yes..
.
👍😔
..
:$ | via Facebook
Weheartit ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0