Gladis

Hejsan lilla bloggen och alla ni som läser. Kände för ett blogginlägg nu mitt i allt matteplugg, kände att jag behövde en paus. Är gladis idag, fick reda på båda proven idag, fick c på ekonomin och vt (c och mer) på konstruktionen/materialläran. Så himla kul att allt slit ger resultat i längden! Idag vart det ingen träning, har träningsvärk i mage och rygg haha! Om annat hade jag inte tid idag, annars hade jag nog dragit till DAK och gymmat lite innan gitarrlektionen. På måndag ska vi dessutom inviga den "nya" gillefugan så då ska jag och min gitarrkompis spela The Scientist, fast jag måste sjunga själv haha! Haha har så mkt att göra nästa vecka så jag kommer knappt ihåg hälften. Blir trött bara jag tänker på det. Bäst jag går och lägger mig snart! Matteprov kl 8.00 en fredag är inte direkt kalaskul inte. Får sitta och längta mig till eftermiddans goa bodypump-pass. Tycker jag låter som en bra idé!
 
Godnatt på er!
 
Bild i repris, men det är så sant


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0