DAGENS

Egentligen var dagen menad som en vilodag, men jag var såhääääär sugen på ett pass på gymmet!! Så det blev en blandning av mage, axlar, biceps och triceps.
 
Först en mag-cirkel:
 
1. 20 crunches
2. 20 cyklingar
3. 20 små fällknivar
4. 20 vrid med vikt
 
Gjorde denna 3 gånger totalt med lite vila mellan, samt en planka-cirkel mellan 1an och 2an! Planka cirkeln var densamma som igår men idag gjorde jag bara 5 minuter!!
 
Biceps/triceps/axel-tabata:
 
40s bicepscurl med hantlar
20s vila
40s stående/sittande french press med vikt
20s vila
40s axelövning (?) 
20s vila
x3
 
Stående french press med vikt (lite tyngre nu) - 10x3, 30 s vila mellan seten
 
Bicepscurl med hantlar (oxå lite tyngre) - 10/armx3 , 30 s vila mellan seten
 
Efter detta bestämde jag mig för att köra bicepscurl i cable-crossen för att se hur mycket jag skulle orka, så jag körde 10 reps och ökade vikten tills det inte gick längre, vare sig med reps eller vikt. Kändes bra för explosiviteten i muskeln tyckte jag!!
 
Så jag var en riktig svettloppa när jag kom hem! Såna här pass ska det vara fler av; korta & effektiva!! Kul om ni testar! KRAM ♥
 
 
 
Kör på grönsaker med mat istället för mat med grönsaker !
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0