Home Sweet Home

Hej finisar därute som troget klickar in på min blogg fastän det är tomt på uppdatering!
 
Jag har nämligen varit borta på semester i Göteborg i 3 dagar med min familj; stekande sol 24-26 grader varmt, bad ute på skärgårdsön Styrsö, massor av fika och glass, mat på bl.a. en irländsk restaurang/pub där de bara pratade engelska (kult), sista åket någonsin i Balder (den ska rivas), hotellfrukost i samma matsal som hela AIKs a-lag (hehe oh), mysiga båtturer in till centrum varje dag (vi bodde i Eriksberg på andra sidan älven), mysiga ströverier längs vattnet ... listan kan göras lång!
Hade en mysig sista semester med familjen iallafall, om jag inte skulle få tid med det nästa sommar. Kanske jobbar hela nästa sommar. Får hoppas på det iallafall!
 
Idag vaknade jag halv 9 men gick upp runt 11 tror jag, och då gjorde knappt mina körtlar på ena sidan av halsen och svalget knappt ont längre. De gjorde det hela dagen igår och jag trodde helt ärligt att en förkylning skulle slå ut idag men det blev visst tvärtom! Blev jätteglad för det betyder att jag kan åka till gymmet och köra mitt efterlängtade träningspass sen! Som jag har längtat efter det! Annars idag har jag legat i solen i drygt en timme, utan minsta vindpust så et var lite kämpigt, och käkat mammas tacogratäng. Skön dag än så länge! 
 
Men nu har jag tagit det lugnt för länge! Nu - stallet, sen - gymmet. Ha en mysig kväll allihop! KRAM ♥
 
 I ett hörn av hotell-lobbyn där det var tomt på folk



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0