Sista juli

Usch och blä, imorgon är det redan augusti, och i slutet av augusti börjar vardagen igen (skolan)... Fast just imorgon blir nog en ganska så bra dag... eftersom jag och min pojkvän firar 1 helt år tillsammans. (Var bara tvungen att säga det...:') ) Äsch augusti blir nog en bra månad, om vi ska hålla minen uppe hehe! Eftersom det inte blivit några inlägg på några dagar tänkte jag att jag skulle göra det idag, bara för att det råkade vara månadens sista dag. I måndags ville inte blogg.se fungera för mig så det inlägget ligger fortfarande i utkast men whatever...  
 
I måndags var jag ju som sagt lite PT men det gick inte riktigt som jag hoppats haha! Visste inte vad jag höll på med riktigt. Men sedan åkte vi och bada så då vart det mycket roligare!! And for the record, jag var i FÖRST !
 
I går cyklade jag och mina beztisar möckeln runt (sjön karlskoga och degerfors ligger vid) vilket blev 4-5 mil typ och resten av dagen bestor av stallbesök och lite bak; en hallonpaj med extra "deg" (för syrrans skull) och kokostäcke. Smarrigt värre! Nästan en fullstorpaj på 4 pers, oups feta... Vi NJÖT av den till filmen Allt en tjej vill ha som ni verkligen måste se. Den var hur bra som helst, hade drama, komedi och en söt snubbe = riktig tjejfilm. Go  watch it!!
 
Idag var jag och mins föräldrar iväg och fikade med min pojkvän och hans föräldrar ute på fiket på gården där min mamma började ta ridlektioner för massa år sedan, Hallagården. Supermysigt men tragiskt när inte allt ser ut som det brukade. Ah jag blir VÄLDIGT lätt nostalgisk. Det ska vara som det alltid varit tycker jag! Efter fikat åkte jag till gymmet och gjorde av med dagens och gårdagens överflödskalorier (en hel del) vilket gick över förväntan. Idag LYCKADES jag göra knäböj vilket har trasslats sig för mig i nån vecka. *stolt* Till dig som läser detta, glöm inte att vara stolt över dig själv när du gjort något bra!!
 
Nu ska jag strax sova så jag orkar upp till imorgon, vore ju rätt bra! KRAM ♥
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0