Måndag

Idag har jag knappt gjort någonting. Njuter av min ledighet till fullo hehe! Igår övertalade jag pappa om att vi skulle dra och träna tillsammans på gymmet där han har kort, så det gjorde vi när han slutade idag. För det första fick jag gå in gratis (första gången=gratis tydligen) sedan uttnyttjade jag ett av löpbanden för "Veckans Utmaning". Så 1 av 3, check! Det känns jättebra nu några timmar efter, men jag var helt slut precis efter. Fick frossa och magen vred sig inombords, vilket alltid händer när jag anstränger mig lite mer än vad jag borde göra. Så nu väntar jag med nästa tills torsdag och tar den sista på söndag. Det känns som en bra uppdelning! Två dagar mellan varje, varav en får bli vilodag. Onsdag och lördag, dagarna innan, blir vilodagar kan vi säga redan nu. Kommer säkert att ändra mig, men det är kul att planera!
 
Efter gymmet följde jag med upp till stallet och vi gick en runda med vår stora hund (häst). Var så trött i benen att jag inte orkade springa. Efter det har jag bara tagit det lugnt. Min pojk gjorde en snabbvist här efter sin övningskörning. Så duktig, stolt över honom! 
 
Nu ska jag återvända till ett alltför spännande avsnitt av oth och sen sova. Har som mål att ta en morgon-pw imorgon och sen åka till gymmet innan lunch. Vad ska jag träna, ben eller axlar? Eller mage kanske? Har beslutsångest. Hoppas ni haft en bra dag! Hörs imorgon!
 
KRAM ♥ 
 
 
Gillar min sötnöt ♥
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0