Be nice or go somewhere else, there's no place for bad people in my life

Helluuuuu trogna läsare! Blev lite sent igår, kom på tio i 12 att jag skulle ha bloggat men det kändes liiiiiite för sent så jag struntade i det. 
Är så sjukt trött, har sovit 5-6 timmar/natt hela veckan och det är inte okej. Nästan sover varje gång jag åkt buss och jag är den (enda av alla jag känner typ) som inte kan sova på bussen ens när jag vill det. Så idag ska jag sova innan 1 och inte ställa klockan imorrn. Imorrn ska jag hinna med en promenix, plugg, kolla efter skor på stan, stallet och förhoppningsvis kolla/testa crossfit på nya Crossfit Karlskoga. Ska ju ha elevlektion i crossfit i januari/februari och hade tänkt testa crossfit och nu när det startar här i stan slipper jag ju åka till Örebro. Plus att det är invigning = gratis imorrn (Y). Hade planerat vilodag imorrn visserligen men ibland får man rucka på sina rutiner, right?
Nu sitter jag mest här i min sköna säng och filosoferar, läser bloggar och slösurfar runt. Var och träna förut så kom hem ca halv 10. Tänk att man kan må så bra av att träna och bli så glad av det?! Vill helst att vilodagarna ska vara över så jag får träna haha! Är man träningsnarkoman då? Eller allmänt blåst bara? Kom precis på vad jag ska göra nu bara för att jag nämnde träningen... ett schema på vad jag får äta under vardagarna och hur mycket jag får unna mig på helgerna. Ska inte vara mullig när vi åker till Napa, heja heja!! 1-2 indoor/vecka nu när benhinnorna krånglar och sedan löpning när de mår bättre? :)
 
Stora kramar från mig till er och hoppas ni mår bra! För det gör verkligen jag, livet är rätt härligt ibland. Inte alltid helt perfekt men tillräckligt perfekt just nu iallfall! ♥
 
Untitled
Älskade weheartit


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0