Good friends are like stars, you don't always see them but you know they're always there

Ville bara med orden ovan säga att jag tycker om mina vänner något enormt (ni vet vilka ni är) och att jag skulle göra allt för er! Puss & kraaaaaam
 
Hej på er alla andra med!! Idag har varit en riktigt jobbig dag och man har verkligen påminnts om att det är november nu och inte september längre - mörkt, regnigt, mörkt och äckligt. Början av hösten gillar jag men sen får det bannemej bli vinter och snö direkt. Usch vad jag "inte tycker om" (inte använda ordet hata) november!! Sjukt dessutom att det bara är 1,5 månad kvar till nyår och vårat studentår! Wieeeeeeeeeeee ♥
 
Har hunnit med 7 timmars skola (!!) och ett gympass idag --> BEN-DAG ♥ Är nöjd med det hehe. Och imorrn följer kristin med ner till gymmet (upp för henne, hon bor precis bredvid, lyckost typ) så då blir det fredagsmyyyyyys där, blir knappast bättre lixom. Då får det bli ett rygg/bröst/mage pass igen för att inte döda musklerna istället för att bygga upp. Måste ta hand om kroppen så gott det går när det blir träning flera dagar i rad. Ska ta en långpromenix innan också på någon mil och stretcha/yoga, kan behövas efter dagens pass och efter veckornas löpning och sånt, vågar inte ge mig på löpning då benhinnorna gör ont efter bara snabba promenader nu. Dom HATAR jag faktiskt, var normala liksom.
 
Nu ska jag sova, ha det super finisar! ♥
 
I saw you today..
 
Makes me feel :)
When I See You💘 | via Tumblr
weheartit ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0