I'm back

Heeeeeeeeej fina fina FINA bloggläsare och sorry sorry SORRY för att jag inte har uppdaterat något på en månad (-1dag?) !!! Tröttnade ett tag på att aldrig ha någonting roligt att skriva om, så då orkade jag helt enkelt inte öppna blogg.se med mina sega datorer här hemma. Hade först en idé om att byta blogg/bloggportal för att "börja om" men insåg att jag gillar mitt arkiv, det är ju så kul att gå in och läsa vad jag skrev i november 2011 tycker jag. Har ju definitivt förändrats. 
 
Så vad har hänt i mitt liv sedan sist då?
 
Jag har nog gjort en hel del tror jag, minns ju aldrig vad jag har gjort, så detta borde vara rätt perfekt för mig att komma ihåg saker jag gjort på. MEN vi har ju haft höstlov!! Sista höstlovet någonsing, lite sorgligt känns det allt. Fast jag ska ju gå T4 nästa år, har man höstlov som andra gymnasieelever då, någon som vet? 
Försökte iallafall göra något seriöst av höstlovet genom att plugga, gick dock inte som planerat. Pluggade biologi inför provet som jag skulle ha haft idag, MEN så hade jag ju matteprov idag också så kände att det inte skulle funka med 2 på samma dag. Nu undrar ni säkert vad för konstig skola jag går på haha. Så här är det: Jag läser biologi som utökad kurs för att få högskolebehörighet naturvetenskap och då är det ju bara jag så så är det väl inte så noga antar jag. Gjorde dock inte biologi-provet idag, utan bara matten, men den hann jag ju inte riktigt plugga (någonting...) på lovet utan började ca 8 igår kväll. STARKT JOBBAT, blir mitt första f i matte någonsin, känns inte bra alls....
Gjorde även min krog-debut på höstlovet. Nej, inget halloween för mig, var ingen som kunde utan några dagar innan. I Örebro dessutom så inte på hemmaplan, hade dock svinroligt så det blir flera gånger. Kände dock ingenting dagen efter fastän det blev ett par flaskor cider, normalt? Bra om inte annat. Skippade träningen ändå för att kroppen skulle få återhämta sig.
Träning ja, ja den rullar på. Känner mig starkare och starkare. Har dock en liten svacka angående mina benhinnor som inte vill samarbeta. De gör rätt ont asså. Frågade min idrottlärare om lite råd idag så ska testa det som han sa. Apropå det så var det rätt tungt att gå upp tidigt när man varit van med sovmorgon på onsdagar (& fredagar) i ett par veckor. Alla killarna på idrotten hade praktik 4 veckorna innan lovet förstår ni, men inte vi 3 tjejer så vi fick sovmorgon då (Y).
 
Nu skrev jag en bibel igen... Sånt är livet. Tänkte dra mig upp till stallet strax och mysa och så blir det ner till gymmet efter det. Körde blandning i måndags, vila igår så är kluven på om jag ska köra rygg/bröst/triceps eller ben... Vad tycker ni?
 
Är sjukt taggad för studenten, studentresan och alltihop, bara 32 skoldagar kvar av höstterminen (och i år går den sjukt fort) och sen kommer vårterminen som går ännu snabbare. Snart börjar livet!! --> tjejen som troligtvis är arbetslös då !!
 
Apropå det så har jag et UF-företag i år också så in och gilla på facebook --> https://facebook.com/homesweethomeuf13 (orkar inte länka)
 
Nu ska ni får rösta lite här (i kommentarsfältet) på om ni vill att jag gör 10-dagarslistor där ni får lära känna mig eller om ni vill att jag har en frågestund. Har ALDRIG haft frågestund, men det vore kul. Vill ni att jag har något av detta? Ni vet ju knappt vem jag är liksom...
 
KRAMKRAM nu räcker detta.
 
Vill ha sommar & igen..., eller vinter & snö dirr NU 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0