Ledig måndag

Heeeeeeeeeej på er! Mår ni bra???? Hoppas det.
 
Vill bara gå och dö just nu. La mig 2 inatt och väcktes vid halv 9-9 av en grävmaskin på andra sidan väggen typ. Tack för den sovmorgonen typ, hade ju glömt att dräneringen skulle börja idag...... 
 
Annars är det bra med mig. Är just nu så stolt över mig själv (jag vet att jag tjatar om det här, men det är MIN blogg och jag skriver om vad jag VILL skriva, right?), igår klarade jag att springa i 20 minuter utan benhinneont. Det gjorde ont i början innan jag det blev "bekvämt" att springa. Det är ju jobbigt i början men i slutet kan man inte sluta. Sedan så fick jag massera högerbenet lite innan balance-klassen för att det inte skulle göra ont idag, det var lite ömt, men annars så mådde det bra!! Ska testa att springa lite imorgon nere i spåret, (ett varv är målet + backintervaller) det är visserligen lite hårt på marken nu, men ändå bättre än ett löpband. Hade gärna gjort det idag, ledig liksom och kan springa när det är ljust, men vet inte om det är så bra att göra det 2 dagar i rad?? Någon sjukgymnast som läser detta och kan svara?? :S
 
Funderar på att gå ut och gå på en promenix men jag måste verkligen plugga, har 3 inlämningar den här veckan och självklart glömde jag både i fredags och i lördags att skicka dom i mejlen så får börja om.... hade dock inte skrivit mycket men SÅ onödigt ändå. Ett religionarbete om jämställdhet mellan man&kvinna inom islam, kristendom & judendom (visste ni att förr sa dom att en våldtagen judisk kvinna var tvungen att gifta sig med våldtäktsmannen? Helt jävla sinnessjukt om ni frågar mig!), affärsplanen (nej, är inte klar än) och ett högtidsstal som ska rikta sig mot alla 3or på skolan på studenten. Döda mig någon? Orkar inte. Vill ta studenten, NU. Studentskiva, Napa, bal, champagnefrukost, studentceremonin (ska sjunga), utspring, partyflak, fira hemma och med klassen, statt på kvällen - VILL. HA. NU. Undra vad jag blir på "klassens ..." Klassens uppkäftiga typ haha. Nej jag är hur snäll som helst, ärligt.
 
Har inget mer att säga tror jag, har inte gjort något speciellt i helgen. Förutom att vi hade öppet hus på skolan och det är obligatoriskt för alla. Så det är därför jag är ledig idag. Efter öppet hus (kl 14) blev det roadtrip med bästa krille genom hela karlskoga, sedan en 2 timmar promenix runt södra karlskoga och en tripp till lidl för gofika soch så satt vi och snacka på mitt rum i 3-4 timmar. Du är rätt bra du kömpis! Soulmate ♥
 
Ha det fint så höres vi kanske senare! Kram!
 
Life goes on...
 
Quotes
 
Quotes
 
Quotes
 
Quotes
 
<3
 
So true


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0