Lill lördag

Idag har jag känt mig trött hela dagen, satt och gäspade på matten och caden. Skönt att få åka hem när vi slutade. Hann ta det lugnt en liten stund innan vi for upp till stallet. Kom nyss därifrån och hunnit ta en varm dusch (brrr så kaaaaallt ute nu) så nu blir det hårdplugg 3 timmar framåt. Ska ha bra betyg på biologiprovet imorgon!! 
 
Saknar gymmet idag. Jag är helt gravallvarlig när jag säger att det är som ett andra hem. Det är skitigt, gammalt och allmänt snuskigt haha så det är svårt att förstå MEN jag trivs SÅ bra där nere. Där finns allt som behövs för grymma träningspass, superschyssta människor och så är det en slags frizon för mig. Jag är där och behöver bara tänka på mig och min träning, inte tiden eller andra saker som pågår i livet typ. Så  skönt, så bäst!! Degerfors AK ♥
 
Nu borde och ska jag plugga. Kanske hinner ett inlägg till senare, kanske. KRAM 
 
Untitled
Weheartit


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0