Mot hem nummer 2

Hejsan bloggisen!
 
Sitter för tillfället här och mumsar på lite lasagne (gjord igår, yummie uppvärmd mat). Åt mat i skolan som varit sen i fredags iallafall, ännu mer yummie liksom... Vid 20 i ska jag sitta på bussen mot degen för ett littet gympass, ska bli så skönt att få köra styrka igen. Har inte kört tungt sen i torsdags ju. Fredag: rehab-styrka (lättare styrka, uthållighet), lördag: vila, söndag: kondition + bodybalance. Blir nog överkropp, är inte på ben-humör idag, inte det psyket för dagen liksom. 
 
Gjorde klart 2 arbeten idag i skolan. Bara två kvar till torsdag, ett till söndag och massa matte att göra. Orkar inte, ge mig studenten NU! Hoppas på att träningen ska ge mig mer energi. Apropå det så har jag stretchat typ alla dagar i rad sen typ onsdag förra veckan (inte så mkt i lördags dock) och det gav jätteresultat på balance-klassen igår. Var två veckor sedan jag körde senaste, men ändå så gick det bättre. Blev såååå glad, ska stretcha varje dag från och med nu!
 
Har inget mer och säga, blev med ens lite stressad, sitter i vanliga kläder och mat när bussen går om 20 min, inte bra!!!! KRAMISAR ♥
 
You❤


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0