UF-kväll

Inte roligt att behöva sitta med plugg en lördagkväll men men sånt är livet ibland! Tur att det är UF iallafall och inget annat, entreprenörskap & företagande & sånt är ju rätt kul egentligen... in och gilla sidan förresten ---------------------------> www.facebook.com/homesweethomeuf13. Dessutom har jag ju fixat goda choklad(/rawfood)bollar att mumsa på så då är det ju lugnt hehe!! Lägger ut det fina receptet någon annan dag så ni oxå kan testa!!
 
Har sån träningsvärk i HELA kroppen idag så det var tur att jag planerat den som vilodag (Y). Men imorrn är det på't igen med löpintervaller och på att öva upp chins/pullup-tekniken med Krille, låter rätt gött tycker jag! 
 
Nä nu ska jag göra något vettigt av denna kväll, ha de fint mina vännör! Kommer kanske upp en inspirationsinlägg lite senare här så watch later mates :)) 
 
KRAMIS
 
 
Hellre stora & få än många & små är min melodi 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0