7 Oktober

Hejsansvejsan på er folket!
 
Klarade förra veckans utmaning med bravur, körde faktiskt set extra =  jag var DÖD igår efter 11 set... (vilade mellan 5 & 6). Förutom det var veckan rätt för övrigt, förutom en riktigt tragisk sak som jag fick reda på igår... Vila i frid! Och till er andra: "Lev var dag som om det vore den sista och ta tillvara på de ni håller kärt."
 
I fredags registrerade jag igen för andra året i rad ett UF-företag. I år ska det handla om att sälja hembakt fika och fikagodis, stå på marknader & evenemang & agera cateringföretag. Är så spänd på detta! Vet dock inte om jag får en plats marken på lördag eftersom det bara är 4 dagar kvar  och jag glömde ringa kommun idag, men man kan ju hoppas! Har börjat fixa med marknadsundersökning i helgen + idag - skrev ut 400 st a'la 2 papper = 800 papper idag på skolan, trodde skrivaren skulle brinna upp haha och så säger min mentor EFTERÅT att man kan stoppa en utskrift. TACK för ingenting typ... Nu ikväll ska jag försöka få ner en bra formulerad affärsidé samt affärsbeskrivning och börja karva lite på affärsplanen. (och förhoppningsvis ett avsnitt OTH - sista på säsongen liksom - och lite Narnia ♥ älskar barnfilm haha) Blir stenhårt jobb med den på onsdag när vi har studiedag, i år ska den bli jättebra! Måste fixa FB, hemsida och sälja riskkapital oxå - jobbigt men kul!
 
Hur gick det för er på utmaningen förra veckan då? Hänger ni med denna veckan också? 23 minuter plankan står på spel denna gång. Här på Idas blogg kan ni anmäla er!
 
 
KRAM ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Anna Hagelin

" Smile To The World & The World Will Smile To You "

RSS 2.0